آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک

برگزار کننده دوره های تخصصی هنر ، روانشناسی و مدیریت با ارائه مدرک فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک

برگزار کننده دوره های تخصصی هنر ، روانشناسی و مدیریت با ارائه مدرک فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک

برگزار کننده دوره های تخصصی در زمینه های
🔹فنون تدریس جهت ارتقاء مربیان
🔹دوره مدیریت جهت ارتقاء مدیران
🔹دوره های نقاشی شامل طراحی سیاه قلم و نقاشی درجه ١و درجه ٢
🔹دوره خوشنویسی
🔸دوره های موسیقی شامل پیانو ، گیتار ، تار ، سه تار ، تنبک ، دف و کاخن
🔸دوره های تخصصی تئاتر و فیلمنامه نویسی
🔸دوره فن بیان
🔸دوره تندخوانی

کلاس گویندگی

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۹ ب.ظ

کلاس گویندگی

 کلاس گویندگی در مرحله اول به شما کمک می کند در زندگی عادی و روزمره خود فن بیان بسیار قوی پیدا کنید. فن بیان به شما کمک می کند که با اعتماد به نفس بیشتری در جمع های کاری و دوستانه خود صحبت کنید. هنر گویندگی ارتباط مستقیم با فن بیان شما خواهد داشت.

این که شما می خواهید یک داستان بگوید یا اینکه می خواهید شعری را با صدای بلند بخوانید هیچ نیازی به این ندارد که شما یک گوینده حرفه ای باشید بلکه این امر در زندگی روزمره شما اتفاق می افتد؛ اما کلاس های که در این راستا برای شما در نظر گرفته شده است بدون تردید راه را برای رسیدن به موفقیت های چشم گیر پیش پای شما باز خواهند کرد.


کلاس گویندگی

مزیت های کلاس گویندگی چیست؟

کلاس گویندگی این مهم را برای شما فراهم می آورد که همزمان علاوه بر خواندن به صحبت کردن نیز بپردازید؛ که این امر برای سخنرانی ها و همایش های که شما حضور دارید بسیار اثر گذاری خاصی دارد.

فن بیان و ترکیب آن با گویندگی به شما این امکان را می دهد که بلندی، سرعت و لحن صدای خود را بررسی کنید و به اصلاح آن بپردازید. زمانی که مخاطب خود را می خواهید به شنیدن حرف های خود وادار کنید بدون تردید وی را خسته خواهید کرد؛ اما اگر بدانید که چه زمانی باید لحن صدای خود را تغییر دهید هر چقدر هم که متن سخنرانی شما خسته کننده باشد جذابیت در کلام و بیان شما هویدا می شود.

واضح صحبت کردن امری است که با استفاده از کلاس های آموزشی گویندگی برای شما فراهم می شود. شما به درستی می توانید صدا ها و لغات را ادا کنید و به صورت پیوسته آن ها را در پس هم قرار دهید و به شنونده این امکان را بدهید که به راحتی تمامی لغات ادا شده شما را درک کند.

 مکث کردن به موقع و تغییر لحن اصوات یکی دیگر از کمک های است که کلاس های گویندگی از آن شما می کند. رسیدن به بحث های غمگین و خنده دار را بهتر است بر اساس همان حال و هوا ادا شود و به شنونده خود امکان این را بدهید که واکنش نشان دهد و به نقطه عطفی که شما برای وی در نظر گرفته اید دست پیدا کند.


کلاس گویندگی

کلاس گویندگی معتبر

این را به یاد داشته باشید برای رسیدن به فن بیان دقیق و بهره گیری از تکنیک های بسیاری که تنها بخشی از آن ها در طی این مطلب اشاره شد نیاز است به کلاس های گویندگی معتبر مراجعه شود. حضور در کلاس های که از اعتبار کافی و لازم برخوردار نیستند تنها وقت و زمان شما را هدر می دهند.

کلاس های معتبر گویندگی ساختاری مناسب برای طرح صحبت های عامیانه به شما آموزش می دهند. همچنین شما به درک درست تری از جزئیات پی خواهید برد و به راحتی می توانید پیوستگی و یک دست بودن مطلب ادا شده خود را حفظ کنید.

امید است با راهنمایی های ارائه شده روایت های بازگو شده ای که از سمت شما بیان می شود شور انگیز و هیجان انگیز تر از هر زمان دیگری دنبال شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی