آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک

برگزار کننده دوره های تخصصی هنر ، روانشناسی و مدیریت با ارائه مدرک فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک

برگزار کننده دوره های تخصصی هنر ، روانشناسی و مدیریت با ارائه مدرک فنی حرفه ای

آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد پارتاک

برگزار کننده دوره های تخصصی در زمینه های
🔹فنون تدریس جهت ارتقاء مربیان
🔹دوره مدیریت جهت ارتقاء مدیران
🔹دوره های نقاشی شامل طراحی سیاه قلم و نقاشی درجه ١و درجه ٢
🔹دوره خوشنویسی
🔸دوره های موسیقی شامل پیانو ، گیتار ، تار ، سه تار ، تنبک ، دف و کاخن
🔸دوره های تخصصی تئاتر و فیلمنامه نویسی
🔸دوره فن بیان
🔸دوره تندخوانی

کلاس فیلمنامه نویسی

شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۵ ب.ظ

کلاس فیلمنامه نویسی

 کلاس فیلمنامه نویسی نویسندگی و قدرت نگارش شما را به سمتی درست و اصولی هدایت می کند. این روزها به دلیل استقبال بسیاری از جوانان از حرفه های مرتبط با سینما کلاس های آموزشی بسیاری در سطح شهر مشغول به فعالیت می باشند؛ اما باید بگویم بهره گرفتن از کلاس های که به شکل حرفه ای تری این فن را آموزش می دهند روند آموزشی شما را تسریع و متفاوت تر از دیگران شکل می دهد.



کلاس فیلمنامه نویسی

کلاس های آموزشی معتبر به شما تکنیک های اثر بخش بسیاری را به منظور رسیدن به یک فیلم نامه نویسی حرفه ای آموزش می دهند. از اضافه گویی در این کلاس ها پرهیز می شود و کار آموز وقت خود را تلف نخواهد کرد. مدرسانی که روند آموزشی خود را زیر نظر اساتید برجسته طی کرده اند بدون شکی حرفی برای گفتن خواهند داشت. عمر و هزینه خود را تلف نکنید و با بهره گیری از کلاس های آموزشی معتبر رشد و پیشرفت خود را با شکل متفاوت تری دنبال کنید.

کلاس فیلمنامه نویسی و شرح دروس آموزشی

کلاس فیلمنامه نویسی بر اساس یک اصول استاندارد از پیش مشخص شده ای برای شما دنبال می شوند. در این کلاس های آموزشی به شما شناخت ویژگی های دراماتیک شخصیت، دیالوگ نویسی، روایت نویسی، فرمت نگارش، آشنایی با ابعاد شخصیت شناسی، نقاط عطف فیلم نامه، فرود و گره گشایی در فیلم نامه، آموزش پرده اول، دوم و سوم فیلم نامه و بسیاری تکنیک های دیگر آموزش داده می شود.

این را به یاد داشته باشید که مراکز آموزشی معتبر با یک ساختار مشخص کلاس های آموزشی را برای شما طی می کنند و سپس مدرک رسمی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنر جویان اعطا می کنند.


کلاس فیلمنامه نویسی

کلاس فیلمنامه نویسی و پلی به گذشته

 همیشه مادر بزرگ ها و پدر بزرگ های ما از کودکی گوش ما را به شنیدن داستان های هیجان انگیز عادت داده اند؛ اما همه آن ها نمی توانستند قصه گوی خوب و ماهر باشند، زیرا فن این هنر که مرتبط به فیلم نامه نویسی است را به خوبی نمی دانستند؛ اما شکی نیست که بگویم لفظ شیرین و بیان نافذ آن ها در فرایند خلق ایده ها و نوآوری های که امروز به آن ها دست پیدا کرده ایم بی تاثیر نبوده است.

قصه گویی فرایند مخصوص به خود را دارد که باید در اصل در قالب یک فیلم نامه طرح ریزی شود. بزرگان سینمایی همچون هیچکاک بر این باور بودند که برای شروع یک داستان واقعی و درست به سه پارامتر نیاز است و آن سه اصل چیزی نبود به غیر از داستان، داستان و داستان که از نقطه آغازین فیلم نامه نویسی شروع می شود.

 هنر متر و معیار ندارد و شما با بهره گیری از فرایند ها و تکنیک های مؤثر می توانید قلم هنری خود را تا مرز بی نهایت حرکت دهید. فیلم نامه نویسی هنر است و اگر آموزش درست در این راستا ارائه شود بدون شک کار آموز در راه درست گام خواهد برداشت

امید است برای شروع حرفه جدید خود از مراکز آموزشی معتبر به جهت یادگیری اصولی و درست بهره بگیرید و راهنمایی های ارائه شده به شما عزیزان کمک کرده باشد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی